TOTA UNA BLOGUERA

Qui anava a dir-me que tindria un blog!! 

Mare meva… Quan he començat a clicar ací i allí, ho he trobat tot molt difícil. Anava perduda del tot, perdó vaig encara. He escrit un comentari al meu blog demanant una ajudeta per l’amor de Déu (je,je), i no sé que he fet que no apareix en cap lloc.  A vore si tinc sort, i açó si que apareix. Ara pense que és més qüestió de sort que de saber, més endevant espere que no.

Eva, coneixes la dita “El que fa el que pot, no està obligat a més”, doncs és el que he fet de moment. Vaig a posar-me a la feina, a vore si t’agafe i no em quede enrere.

Salutacions a tots i sort.

7 comentaris »

  1. evalolleria Said:

    Que si la conec? Dona, això ho gaste jo cada vegada que algun professor, i sobretot alguna professora, em tornen la correcció d’un exercici!!!

    Bé, ja veig que açò va animant-se. Ara som més per comentar cada cosa que veiem. Açò necessita un moderador!!!!!!

  2. ilamo Said:

    Si Eva t’ha quedat molt maco, ja m’agradaria a mí!!
    per més que remeno no se com ho feu per posar tot el que teniu vosaltres
    Bé, suposo que ho aconseguiré!!

  3. eva romero Said:

    LOLA, XATA, QUE M’HAS CANVIAT EL COGNOM!!!!!!

    • lolabolufer Said:

      Upssssss, com si no el coneguera……
      Mil perdons, en què estaria pensant?

  4. Javier Leiva Said:

    Ep, recorda que tens pendent el primer exercici. No ho deixis per més endavant que avui ja poso el segon 🙂

    • lolabolufer Said:

      L’envie ahui sense falta. Ho sent, però és que no avance. Em pose a vore els blogs dels altres companys i em passa el poc temps que tinc volant.

      • eva romero Said:

        Lola, filla meua, si abans obric a bocota….. jeje


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Deixa un comentari