Rectificació “de tota una bloguera”, més bé tot un desastre

 

Hola companys,

Com podreu veure vaig perdudeta del tot. Les dos primeres metes del dibuixet ja les he acomplides, però i la tercera… ai la tercera!!! A veure si ho aconseguisc.

Vaig tindre problemes amb el meu ordinador i quan m’he posat les piles, veig que m’he quedat a kilometres llum de vosaltres.  Hem pose a vore els vostres blogs i em perd, hem passa el temps volant, i no avance la feina. Què blocs més xulos!!!!  Em vaig quedar posant la mitat dels noms dels companys, a vore si ho puc acabar…

Espere que Javier tinga pietat de mi.

Em recorda quan antigament, al meu poble, totes les cases tenien les portes obertes i tothom podia entrar. Prepareu-me un cafenet que vaig a passar a fer-vos una visita. I perdò pel retard.

2 comentaris »

  1. Javier Leiva Said:

    Pietat? No sé, no sé… 😉

    Ànims que segur que et poses al dia de seguida.

  2. martiuvic Said:

    ánimo chica y adelante !!!!!!!!!!!!!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Deixa un comentari